Seg tjej

Hej =)

Tycker jag är seg att skriva i bloggen, men har mycket annat för mig!!
hahaha
Idag har man jobbat, som sagt jag är en mycket hårt arbetande kvinna;) skönt att tjäna lite pengar!
Varför känns det som att man slits i små bitar för!? HJÄLP vad det ska vara jobbigt.
Undra vad man ska göra till helgen då? hm, hoppas på något roligt iallafall.
Idag tror jag att jag nästan skulle dö av skratt, när jag prata med madde, haha fyfan vad roligt. kan verkligen se det inträffa de vi prata om...förstå vilka galningar vi är :) (på skoj)
- SPRING FÖR LIVET; SPRING SA JAG!!



Sårad, besviken och fruktansvärt ledsen.

Later/ E                                                                             

Kommentarer
Postat av: madde

SPRING DIN JÄVEL SPRING!! :-D

2010-02-11 @ 20:28:23
URL: http://madd3lito.blogg.se/
Postat av: JONAS

förstår mej inte på dej fort du kommer bort till madde å dom då slutar du svara på sms å allt... vill du att de ska funka mellan oss igen ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2010-02-13 @ 01:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0