tankar

varför? varför skulle det bli såhär? att behöva gå såhär långt!
Det finns gränser för allt,  men har inte bara mig själv att tänka på.
Det är så många känslor inom mig nu... allt bara snurrar, har svårt att andas har lust att bara grina.
men måste hålla humöret uppe för min älskade dotter!
folk säger att det är jag som är felet i allt, det är jag som gjort fel hit och dit. men tänk för fan...
Är det så att man som tjej ska ta hur mycket skit som helst!? att inte bli respekterad?
Medans killar ska bli behandlad som kungar? nej tro inte det, isf kan man dra åt helvete.
Behandla andra som du  vill bli behandlad själv.
Bara du varit ärlig från första början..
Varför gå ner sig? istället för att visa fram fötterna att verkligen försöka göra saker bättre.
Vill man ha något, får man kämpa för det..inget serveras på silverfat!

om ändå livet vore utan alla dessa problem.

Later E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0