Ska man dra härifrån?

Glömmer alltid bort att skriva här, man kanske ska ta bort bloggen...

Allt ska alltid bli bara skit, orkar inte med denna jävla piss stad...
Folk har inte bättre för sig än att lägga sig i andras..!!
Det står mig upp i halsen... man kanske ska flytta från sundsvall:S?
det ända man vill ha är lugn och ro men nej då... vem fan trodde det?
Sen varför tror folk på rykten?
HATAR att folk snackar bakom ryggen istället för att fråga personen i frågan själv...
men man kanske inte vågar? ... patetiskt isf.
växupp!!
Jag vill inte vara ledsen något mer, jag vill inte må som jag gör.. kan det bara få ett slut allting.


Snart kommer fan jag bryta ihop alldeles, det är inte meningen att det ska vara såhär mycket problem i ens liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0