Det här tar aldrig slut!

Har aldrig mått såhär dåligt, folk är som parasiter på en...
Man brukar kunna bli fri dom, men nej då..
Orkar inte, allt är för mycket, många tankar snurrar i huvet. vet inte riktigt vad man ska göra för att få dom att sluta.
Tänker iallafall inte göra som dom vill att jag ska göra, jag och matilda gör som vi vill.
Kanske man ska fly härifrån bosätta sig på ett kloster för att få lugn o ro?
Mitt upp i all den här skiten, ska jag orka hålla humöret uppe för MIN älskade dotter ♥
Men jag gör allt för henne, Matilda är mitt allt!

vad är värst fysisk eller psykisk misshandel??...... tänk er för!

Ni är inget värt i mina ögon, falska o jävliga, det är orden för er!
tack för mig o hoppas ni lägger ner någon gång, trött på det,att alltid måste hålla garden uppe.
Fatta jag tar inge mer skit, sen gör jag vad jag vill med mitt liv.

Madde jag är så jävla glad över att ha dig som min vän :) vad hade jag gjort utan dig!? du är min bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0